Platform
Bij het opleveren van een project is het belangrijk om de eindgebruiker heldere informatie te geven over garanties en onderhoud.
Kies voor het platform van Garantiegids.nl, waarmee gebruikers eenvoudig onderhouds- en garantievoorwaarden kunnen ontvangen, opslaan en beheren.
Het platform biedt automatische herinneringen voor periodiek onderhoud, zodat klanten goed geïnformeerd blijven en potentiële problemen op tijd kunnen aanpakken.
ontzorgen
Tijdens de voorbereidingsfase van je project is het essentieel om ervoor te zorgen dat de garantievoorwaarden en onderhoudsvoorschriften goed zijn geregeld.
Garantiegids ontzorgt hierin door de organisatie van deze voorwaarden over te nemen.
Wij werken samen met jullie partners om de juiste informatie te verzamelen en deze helder te presenteren aan de eindgebruikers, zodat zij precies weten wat er nodig is voor onderhoud en het behoud van garantie.
Oplevering
Wanneer de oplevering nadert, is het belangrijk om inzicht te krijgen in de verwachtingen van de eindgebruiker. Is er behoefte aan uitleg over installaties of misschien wat extra schilderwerk?
Garantiegids kan de voorschouw meer inhoud geven, waardoor de daadwerkelijke oplevering soepel verloopt en een formaliteit wordt. Zo sluit het project perfect aan bij de wensen van de eindgebruiker.
Bankgarantie
Na de oplevering benaderen wij de eindgebruiker om ons platform en het gebruik ervan toe te lichten. Dit is ook een kans voor Garantiegids om eventuele gebreken af te handelen en te organiseren.
Onze voortdurende aanwezigheid en betrokkenheid na de oplevering zorgt ervoor dat de communicatie rondom het opschortingsrecht helder verloopt. Dit draagt bij aan het verkrijgen van de noodzakelijke handtekening van de eindgebruiker.
Organisatie meldingen
Wanneer er een piek ontstaat in het aantal servicemeldingen, is extra ondersteuning gewenst.
Garantiegids kan helpen door de afhandeling van deze meldingen te organiseren via erkende servicepartners.
Dit maakt het voor bouwers makkelijker om betrouwbare service te bieden en hun klanten door te verwijzen naar deskundigen wanneer dat nodig is, waardoor meldingen sneller en efficiënter worden afgehandeld.